Tι πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε ένα συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας
Αλήθεια πόσοι άνθρωποι έχουν διαβάσει το συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας που υπογράφουν με την σύνδεσή τους; Η απάντηση είναι απογοητευτική. Τόσα χρόνια σαν κατάστημα έχουμε κάνει χιλιάδες συνδέσεις και μόνο ένα περιστατικό θυμάμαι που ο πελάτης διάβασε τις πρώτες 3 σελίδες από τις 9 που υπέγραψε!
Τι πρέπει να προσέξετε πριν κάνετε συνδέση σε έναν πάροχο κινητής τηλεφωνίας;
1. Το συμβόλαιο που υπογράφετε τι διάρκεια έχει και τι ποσό θα πρέπει να πληρώσετε έαν θέλετε να φύγετε πριν τελειώσει η διάρκειά του.
2. Την ελάχιστη χρέωση για τον δωρεάν χρόνο ομιλίας που σας παρέχει το πάγιο σας. Ξεκινάνε από 30 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει εώς 3 λεπτά κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την ορθή κατανάλωση του χρόνου
3. Μετά από πόσο διάστημα μπορείτε να αλλάξετε το πάγιό σας σε χαμηλότερο. Συνήθως εάν υπάρχει υπερεπιδότηση συσκεύης πρέπει να μείνεις ένα 8μηνο στο ίδιο πάγιο ή σε μεγαλύτερο.
4. Η αποσύνδεση μιάς γραμμής πραγματοποιείται σε έναν μήνα από την ημερομηνία της αίτησης. Θα πρέπει να προνοήσετε να κάνετε την απόσυνδεση ένα μήνα νωρίτερα από την επίσημη ημερομηνία της λήξης του συμβολαίου.
5. Ενημερωθείτε για το ποιά ημερομηνία μηδενίζει ο δωρεάν χρόνος ομιλίας του παγίου σας κι αν μπορεί το υπολοίπο του δωρεάν χρόνου ομιλίας να μεταφερθεί τον επόμενο μήνα (γίνεται σε συγκεκριμένα προγράμματα κι όχι σε όλα)
6. Το πάγιο προπληρώνεται στις εταιρίες κινητής. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάνουμε αποσύνδεση στον τελευταίο λογαριασμό πρέπει να πιστώνεται και να γίνεται αφαίρεση παγίου
7. Η διαδικασία αποσύνδεσης μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας κι αν τα συστήματα έχουν πρόβλημα τότε μπορείτε να απαιτήσετε να κάνετε αποσύνδεση σε χειρόγραφη αίτηση.
8. Έχετε δικαίωμα να αποσυνδέσετε την γραμμή εφόσον πληρώσετε το αναπόσβεστο ποσό επιδότησης (η επιδότηση που έχετε υπογράψει στο συμβολαίο). Το ποσό είναι μόνο η επιδότηση και τίποτε παραπάνω δεν μπορεί να σας επιβαρύνει πλην του τρέχοντος παγίου και της χρονικής περιόδου χρήσης του ενός μηνός μέχρι την αποσύνδεση
9. Ο αριθμός κλήσης ανήκει πλέον στον χρήστη. Έχετε δικαίωμα να το μεταφέρετε σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας θέλετε ή να το κάνετε καρτοκινητό εφόσον έχετε παραμείνει το απαραίτητο διάστημα στον πάροχο ή έχετε πληρώσει το αναπόσβεστο ποσό επιδότησης.
10. Έαν η εταιρία καταχραστεί κάποιο από τα παραπάνω δικαιώματά σας υπεύθυνη είναι η ΕΕΤΤ (www.eett.gr) στην οποία μπορείτε να καταγγείλετε την σύμβαση με email ή γραπτώς. Η ΕΕΤΤ θα κοινοποιήσει την καταγγελία σας στον πάροχο κι αυτός είναι υποχρεωμένος σε 10 εργάσιμες μέρες να απολογηθεί σε εσάς και την ΕΕΤΤ ή να διευθετήσει το οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει.
- Τα 5 Καλύτερα Δωρεάν Antivirus - 8 Νοεμβρίου 2024
- System Has Been Destroyed στα Xiaomi - 7 Νοεμβρίου 2024
- Τι είναι το Cryptojacking - 5 Νοεμβρίου 2024