Πως κάνω καταγγελία στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ή σταθερής

Διαφημίσεις:



Τα τελευταία χρόνια λόγω της χρήσης οι εταιρίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας έχουν σκαρφιστεί διάφορους μεθόδους για να πουλάνε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει κάποιον εκπρόσωπο από τις τηλεφωνικές πωλήσεις ή ακόμη και σε κατάστημα να προσπαθεί να μας πουλήσεις σύνδεση ή αναβάθμιση προγράμματος όπως αναφέρουν.
Είναι απίστευτος ο τρόπος προσέγγισης και το λεκτικό που χρησιμοποιούν έτσι ώστε να μην σας δημιουργήσουν κάποιου είδους υποψίας. Για παράδειγμα η αναβάθμιση ενός προγράμματος σημαίνει ότι από καρτο/συμβόλαιο ή καρτο/πρόγραμμα μετατρέπετε την γραμμή σε συμβόλαιο χωρίς κάποιον περιορισμό στην χρέωση. Άλλοι πάλι σας λένε να το κάνετε 2 μήνες δοκιμαστικά και μετά μπορείτε να το γυρίσετε χωρίς κάποια επιβάρυνση στο πρόγραμμα το οποίο είχατε.

Για όλα αυτά όμως υπάρχει ένας προστάτης άγγελος του καταναλωτη ο οποίος ονομάζεται Ε.Ε.Τ.Τ.
Στο παρακάτω link μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε περιστατικό έχει σχέση με τις τηλεπικοινωνίες και δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη με την εταιρία κινητής ή σταθερής
http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

Πως υποβάλλουμε μία καταγγελία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας στην ΕΕΤΤ:

Μπαίνουμε στο παραπάνω link και συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας στην online φόρμα. Στο πεδίο θέμα και ιστορικό καταγγελίας αναφέρουμε αναλυτικά το περιστατικό και που ακριβώς υπάρχει η παρατυπία σύμφωνα με την δική σας εκδοχή. Η διαδικασία ολοκληρώνεται αφού συμπληρώσετε όλα τα πεδία και πατήσετε το κουμπί υποβολή.

Τι γίνεται μετά την καταγγελία στην ΕΕΤΤ:

Η Ε.Ε.Τ.Τ πρωτοκολλεί την καταγγελία σας και την προωθεί στην εκάστοτε εταιρία για να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τον συμβάν. Η εταιρία κινητής πολλές φορές επικοινωνεί μαζί σας να λύσει το θέμα εκτός Ε.Ε.Τ.Τ κι αυτό γίνεται διότι εάν η Ε.Ε.Τ.Τ αποφασίσει ότι ο πελάτης έχει δίκιο τότε τα πρόστιμα που υποβάλλονται είναι ιδιαίτερα μεγάλα.

Πότε κάνουμε καταγγελία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας στην ΕΕΤΤ:

  1. Όταν το πρόγραμμα που μας έβαλαν δεν έχει την χρέωση την οποία είχαμε κανονίσει τηλεφωνικά ή γραπτά.
  2. Όταν οι παροχές του προγράμματος δεν είναι αυτές που έχετε συμφωνήσει.
  3. Όταν δεν υπάρχει καλό σήμα στην περιοχή ή χαμηλό ίντερνετ που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός μέσου χρήστη και η εταιρία δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα όσο κι αν δείχνει ότι προσπαθεί.
  4. Όταν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις που δεν σας έχει αναφέρει ο πωλητής ή η εταιρία κατά την διάρκεια της επικοινωνίας με αυτούς
  5. Όταν αποδεδειγμένα σας έχουν πει ψέμματα σχετικά με το πρόγραμμά σας. Όπως πχ μπορείτε δοκιμαστικά να μείνετε στο πρόγραμμα δυο μήνες και μετά να γυρίσετε σε κάρτα χωρίς κάποια επιβάρυνση (ενώ υπάρχουν τέλη αποσύνδεσης και πέναλτυ αποσύνδεσης).

Πόση διάρκεια έχει όλη η διαδικασία της καταγγελίας:

Η καταγγελία με το που την υποβάλλουμε ηλεκτρονικά τότε ετοιμάζεται να σταλεί στην εταιρία κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας. Η διαδικασία μέχρι να απαντήσει η εταιρία στην ΕΕΤΤ ή να επικοινωνήσει μαζί σας κάνει περίπου 15-20 μέρες. Υπάρχουν περιπτώσεις που η εταιρία κινητής μπορεί να μην απαντήσει οπότε μπορείτε να υποβάλετε δεύτερη καταγγελία στο ίδιο link και να κλικαρετε την επιλογή που λέει ότι έχετε ξαναστείλει καταγγελία για το ίδιο συμβάν.

Η καταγγελία είναι μία λύση που καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε όταν με την εταίρια κινητής ή σταθερής δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη. Τότε μπορείτε να προβείτε στην καταγγελία στην Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνίων και Ταχυδρομείων και να είστε σίγουροι ότι θα βγάλετε άκρη.

Facebook Comments
Διαφημίσεις:



Related posts