Eπισκευή κινητού τηλεφώνου. Τι πρέπει να προσέξω

Eπισκευή κινητού τηλεφώνου

Η επισκευή ενός κινητού τηλεφώνου είναι μία διαδικασία στην οποία ο χρήστης καθώς και το επισκευαστικό κέντρο έχουν κάποιες υποχρεώσεις που πρέπει να ακολουθήσουν κατά γράμμα, για να μην καταλήξει σε μία δυσάρεστη εμπειρία και για τους δύο.

Θα αναλύσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο χρήστης με το χαλασμένο κινητό τηλέφωνο ή smartphone και φυσικά το κατάστημα.

 

Επισκευή κινητού τηλεφώνου. Υποχρεώσεις Πελάτη

Κατά την επίσκεψη σε ένα επισκευαστικό κέντρο ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω συμβουλές οι οποίες θα βοήθησουν να έχει μία σαφή εικόνα του προβλήματος και να μην υπάρχουν παρανοήσεις.

Backup από τον πελάτη

Σε μία βλάβη όσο και απλή κι αν είναι ενδέχεται να δημιουργηθεί κάποια επιπλοκή και το τηλέφωνο να χρειαστεί αναβάθμιση. Τα επισκευαστικά κέντρα δεν είναι υποχρεωμένα να κρατήσουν backup.

Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε την διαδικασία ζητήστε από το επισκευαστικό κέντρο να σας κρατήσει σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά να σας το επαναφέρει.

Ενημερωθείτε από το επισκευαστικό κέντρο εάν τα δεδομένα σας χάνονται σε οποιαδήποτε επισκευή όσο απλή κι αν είναι.

Κατάσταση παράδοσης στο service

Πρέπει να γνωρίζετε σε τι κατάσταση παραδίδετε το smartphone σας στο επισκευαστικό κέντρο.Εάν πείτε στο service ότι το πρόβλημα είναι στο ακουστικό και το τηλέφωνο κατά την παράδοση δεν ανάβει, θα εισαχθεί σαν να μην ανάβει.

Το smartphone θα εισαχθεί με το πρόβλημα που θα διαγνωστεί από την πρώτη επαφή με το service κι όχι απαραίτητα με αυτό που θα δηλώσετε εσείς.

Πείτε το πρόβλημα κι όχι την διάγνωσή σας

Πόσα περιστατικά μας έχουν έρθει και ζήτησαν να αγοράσουν μπαταρία ή φορτιστή ενώ το πρόβλημα ήταν στην φόρτιση του smartphone ή του κινητού. Πείτε στο service το πρόβλημα που έχει το κινητό σας τηλέφωνο και μην κάνετε μόνοι σας διαγνώσεις. Θα γλιτώσετε κόπο και χρήμα.

Το επισκευαστικό κέντρο θα κάνει μία πρώτη διάγνωση για να σας εντοπίσει το πρόβλημα δίχως να χρειαστεί να γίνει εισαγωγή του κινητού.

Πείτε την αλήθεια και το ιστορικό

Ειδικά στις επισκευές δεν υπάρχει περίπτωση να μην εντοπιστεί το πρόβλημα. Εάν πείτε το ιστορικό και την αλήθεια θα γλιτώσετε χρόνο κι εσείς και το service.

Εαν το τηλέφωνο έχει πέσει σε νερό και δεν ανοίγουν εύκολα τα καπάκια και πείτε ότι ξαφνικά έσβησε δίχως να αναφέρετε υγρασία, ενδέχεται το service να ξεκινήσει τις διαδικασίες επισκευής από την αναβάθμιση, να παιδευτεί μία ολόκληρη μέρα χωρίς αποτέλεσμα. Έτσι την επόμενη θα αναγκαστεί να το ανοίξει καθυστερώντας το κατά μία μέρα.

Παράδοση μόνο της συσκευής

Η παράδοση μίας συσκευής για service γίνεται δίχως να έχετε μέσα κάρτες μνήμης, κάρτα sim, θήκες κουτιά και φορτιστές. Χρειαζόμαστε απλά την συσκευή που έχει πρόβλημα.

Καλό είναι εάν η μπαταρία είναι αποσπώμενη να μην την αφαιρείτε γιατί τα διαγνωστικά συστήματα κάνουν test και στην μπαταρία και ένα αξιόπιστο service ελέγχει και την μπαταρία.

Επισκευή κινητού τηλεφώνου. Υποχρεώσεις του επισκευαστικού κέντρου

Ένα επισκευαστικό κέντρο κατά την διάρκεια της παραλαβής και παράδοσης ενός κινητού τηλεφώνου πρέπει να προσέξει τις παρακάτω συμβουλές:

Ανεπισκεύαστο τηλέφωνο smartphone

Ένα ανεπισκεύαστο τηλέφωνο θα πρέπει να παραδίδεται τουλάχιστον στην κατάσταση την οποία το έφερε ο πελάτης. Είναι αδιανόητο ένα τηλέφωνο που εισήχθει με πρόβλημα στο σήμα κι άναβε, να το παίρνει ο πελάτης νεκρό ύστερα από μία αποτυχημένη απόπειρα επισκευής.

Αν ανοιχτεί μπορεί να σπάσει η οθόνη

Εάν η οθόνη είναι αρτιμελής κι όχι ραγισμένη είναι αδιανόητο να μην μπορεί το επισκευαστικό κέντρο να ξεκολλήσει μία οθόνη με δικιά του ευθύνη και να ζητάει συναίνεση από τον πελάτη στην ευθύνη.

Σωστή και τεκμηριωμένη διάγνωση

Θα το πούμε αν και εκνευρίζει πολλούς συναδέλφους μας. Οτιδήποτε ανεξήγητο δεν είναι πάντα πρόβλημα αναβάθμισης ή πρόβλημα στην πλακέτα. Εντοπίστε το πρόβλημα και δείξτε στον πελάτη το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται το πρόβλημα.

Ενημέρωση κόστους πριν την επισκευή

Τίποτα δεν είναι αυτονόητο στις τιμές. Ο πελάτης πρέπει να ενημερώνεται πριν την επισκευή ή ακόμη και πριν την εισαγωγή για όλες τις πιθανές εκδοχές και βλάβες. Τουλάχιστον θα πρέπει να γνωρίζει το εύρος τιμής που κυμαίνεται.

Υψηλό κόστος επισκευής

Όταν το κόστος επισκευής είναι υψηλό θα πρέπει να προτείνουμε στον πελάτη εναλλακτικές λύσεις. Το να λέμε στον πελάτη ότι το τηλέφωνο θέλει 200 ευρώ πλακέτα για να επισκευαστεί και με 150 παίρνει καινούργιο smartphone και μάλιστα καλύτερο, είναι σαν να τον κοροϊδεύεις στα μούτρα.

 

Η εμπιστοσύνη τεχνικού και πελάτη χτίζεται μέσα από την ειλικρινή αντιμετώπιση του ενός προς τον άλλον. Οποιοδήποτε ψέμα κι αν ειπωθεί θα φανεί κάποια στιγμή είτε από τον έναν είτε από τον άλλον.


 

Το 9Volto είναι ένα εξειδικευμένο επισκευαστικό κέντρο smartphone,tablet, laptop και pc το οποίο μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε βλάβη σε hardware, firmware και software επίπεδο.

Κατάστημα 1: Πύλης 59 Πειραιάς τηλ: 2104118176

Κατάστημα2: 25ης Μαρτίου 55 Πειραιάς τηλ: 2104212212

Facebook Comments
Διαφημίσεις: