Η επισκευή ενός κινητού τηλεφώνου είναι μία διαδικασία στην οποία ο χρήστης καθώς και το επισκευαστικό κέντρο έχουν κάποιες υποχρεώσεις που πρέπει να ακολουθήσουν κατά γράμμα, για να μην καταλήξει σε μία δυσάρεστη εμπειρία και για τους δύο.
Θα αναλύσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο χρήστης με το χαλασμένο κινητό τηλέφωνο ή smartphone και φυσικά το κατάστημα.
Κατά την επίσκεψη σε ένα επισκευαστικό κέντρο ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω συμβουλές οι οποίες θα βοήθησουν να έχει μία σαφή εικόνα του προβλήματος και να μην υπάρχουν παρανοήσεις.
Σε μία βλάβη όσο και απλή κι αν είναι ενδέχεται να δημιουργηθεί κάποια επιπλοκή και το τηλέφωνο να χρειαστεί αναβάθμιση. Τα επισκευαστικά κέντρα δεν είναι υποχρεωμένα να κρατήσουν backup.
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε την διαδικασία ζητήστε από το επισκευαστικό κέντρο να σας κρατήσει σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά να σας το επαναφέρει.
Ενημερωθείτε από το επισκευαστικό κέντρο εάν τα δεδομένα σας χάνονται σε οποιαδήποτε επισκευή όσο απλή κι αν είναι.
Πρέπει να γνωρίζετε σε τι κατάσταση παραδίδετε το smartphone σας στο επισκευαστικό κέντρο.Εάν πείτε στο service ότι το πρόβλημα είναι στο ακουστικό και το τηλέφωνο κατά την παράδοση δεν ανάβει, θα εισαχθεί σαν να μην ανάβει.
Το smartphone θα εισαχθεί με το πρόβλημα που θα διαγνωστεί από την πρώτη επαφή με το service κι όχι απαραίτητα με αυτό που θα δηλώσετε εσείς.
Πόσα περιστατικά μας έχουν έρθει και ζήτησαν να αγοράσουν μπαταρία ή φορτιστή ενώ το πρόβλημα ήταν στην φόρτιση του smartphone ή του κινητού. Πείτε στο service το πρόβλημα που έχει το κινητό σας τηλέφωνο και μην κάνετε μόνοι σας διαγνώσεις. Θα γλιτώσετε κόπο και χρήμα.
Το επισκευαστικό κέντρο θα κάνει μία πρώτη διάγνωση για να σας εντοπίσει το πρόβλημα δίχως να χρειαστεί να γίνει εισαγωγή του κινητού.
Ειδικά στις επισκευές δεν υπάρχει περίπτωση να μην εντοπιστεί το πρόβλημα. Εάν πείτε το ιστορικό και την αλήθεια θα γλιτώσετε χρόνο κι εσείς και το service.
Εαν το τηλέφωνο έχει πέσει σε νερό και δεν ανοίγουν εύκολα τα καπάκια και πείτε ότι ξαφνικά έσβησε δίχως να αναφέρετε υγρασία, ενδέχεται το service να ξεκινήσει τις διαδικασίες επισκευής από την αναβάθμιση, να παιδευτεί μία ολόκληρη μέρα χωρίς αποτέλεσμα. Έτσι την επόμενη θα αναγκαστεί να το ανοίξει καθυστερώντας το κατά μία μέρα.
Η παράδοση μίας συσκευής για service γίνεται δίχως να έχετε μέσα κάρτες μνήμης, κάρτα sim, θήκες κουτιά και φορτιστές. Χρειαζόμαστε απλά την συσκευή που έχει πρόβλημα.
Καλό είναι εάν η μπαταρία είναι αποσπώμενη να μην την αφαιρείτε γιατί τα διαγνωστικά συστήματα κάνουν test και στην μπαταρία και ένα αξιόπιστο service ελέγχει και την μπαταρία.
Ένα επισκευαστικό κέντρο κατά την διάρκεια της παραλαβής και παράδοσης ενός κινητού τηλεφώνου πρέπει να προσέξει τις παρακάτω συμβουλές:
Ένα ανεπισκεύαστο τηλέφωνο θα πρέπει να παραδίδεται τουλάχιστον στην κατάσταση την οποία το έφερε ο πελάτης. Είναι αδιανόητο ένα τηλέφωνο που εισήχθει με πρόβλημα στο σήμα κι άναβε, να το παίρνει ο πελάτης νεκρό ύστερα από μία αποτυχημένη απόπειρα επισκευής.
Εάν η οθόνη είναι αρτιμελής κι όχι ραγισμένη είναι αδιανόητο να μην μπορεί το επισκευαστικό κέντρο να ξεκολλήσει μία οθόνη με δικιά του ευθύνη και να ζητάει συναίνεση από τον πελάτη στην ευθύνη.
Θα το πούμε αν και εκνευρίζει πολλούς συναδέλφους μας. Οτιδήποτε ανεξήγητο δεν είναι πάντα πρόβλημα αναβάθμισης ή πρόβλημα στην πλακέτα. Εντοπίστε το πρόβλημα και δείξτε στον πελάτη το ακριβές σημείο στο οποίο βρίσκεται το πρόβλημα.
Τίποτα δεν είναι αυτονόητο στις τιμές. Ο πελάτης πρέπει να ενημερώνεται πριν την επισκευή ή ακόμη και πριν την εισαγωγή για όλες τις πιθανές εκδοχές και βλάβες. Τουλάχιστον θα πρέπει να γνωρίζει το εύρος τιμής που κυμαίνεται.
Όταν το κόστος επισκευής είναι υψηλό θα πρέπει να προτείνουμε στον πελάτη εναλλακτικές λύσεις. Το να λέμε στον πελάτη ότι το τηλέφωνο θέλει 200 ευρώ πλακέτα για να επισκευαστεί και με 150 παίρνει καινούργιο smartphone και μάλιστα καλύτερο, είναι σαν να τον κοροϊδεύεις στα μούτρα.
Η εμπιστοσύνη τεχνικού και πελάτη χτίζεται μέσα από την ειλικρινή αντιμετώπιση του ενός προς τον άλλον. Οποιοδήποτε ψέμα κι αν ειπωθεί θα φανεί κάποια στιγμή είτε από τον έναν είτε από τον άλλον.
Το 9Volto είναι ένα εξειδικευμένο επισκευαστικό κέντρο smartphone,tablet, laptop και pc το οποίο μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε βλάβη σε hardware, firmware και software επίπεδο.
Κατάστημα 1: Πύλης 59 Πειραιάς τηλ: 2104118176
Κατάστημα2: 25ης Μαρτίου 55 Πειραιάς τηλ: 2104212212
Founder of 9volto & coFounder of domcom and dreamcraft companies
Firmware, software and hardware activities of smartphones and computers
Reverse engineering of android firmware
android, html5, linux lover
9v/piraeus/gr/eu/earth/solar system/milky way/universe
Ασφαλείς messengers για ομιλία και μηνύματα Ποιές είναι οι πιο ασφαλείς εφαρμογές για γραπτή ή…
Νεο appstore για τα iPhone Το οικοσύστημα εφαρμογών του iPhone πρόκειται να υποστεί τη μεγαλύτερη…
Κινητά 2G που δεν παρακολουθούνται Αιωρείται η φήμη ότι τα παλιά τηλέφωνα που δουλεύουν με…
iCloud bypass ή iCloud patch στο iPhone Εαν αγοράζεις μεταχειρισμένα iPhone υπάρχει μια λεπτομέρεια που…
Πόσο κοστίζει για να φτιαχτεί ένα iPhone Στα social media αναφέρουν κάποιοι χρήστες ότι…
Πως κρατάει η μπαταρία περισσότερο στο smartphone H μπαταρία του κινητού είναι αυτή που…
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.