Categories: Smartphones

Tι πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε ένα συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας

Μοιραστείτε το άρθρο

Αλήθεια πόσοι άνθρωποι έχουν διαβάσει το συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας που υπογράφουν με την σύνδεσή τους; Η απάντηση είναι απογοητευτική. Τόσα χρόνια σαν κατάστημα έχουμε κάνει χιλιάδες συνδέσεις και μόνο ένα περιστατικό θυμάμαι που ο πελάτης διάβασε τις πρώτες 3 σελίδες από τις 9 που υπέγραψε!

Τι πρέπει να προσέξετε πριν κάνετε συνδέση σε έναν πάροχο κινητής τηλεφωνίας;

1. Το συμβόλαιο που υπογράφετε τι διάρκεια έχει και τι ποσό θα πρέπει να πληρώσετε έαν θέλετε να φύγετε πριν τελειώσει η διάρκειά του.
2. Την ελάχιστη χρέωση για τον δωρεάν χρόνο ομιλίας που σας παρέχει το πάγιο σας. Ξεκινάνε από 30 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει εώς 3 λεπτά κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την ορθή κατανάλωση του χρόνου
3. Μετά από πόσο διάστημα μπορείτε να αλλάξετε το πάγιό σας σε χαμηλότερο. Συνήθως εάν υπάρχει υπερεπιδότηση συσκεύης πρέπει να μείνεις ένα 8μηνο στο ίδιο πάγιο ή σε μεγαλύτερο.
4. Η αποσύνδεση μιάς γραμμής πραγματοποιείται σε έναν μήνα από την ημερομηνία της αίτησης. Θα πρέπει να προνοήσετε να κάνετε την απόσυνδεση ένα μήνα νωρίτερα από την επίσημη ημερομηνία της λήξης του συμβολαίου.
5. Ενημερωθείτε για το ποιά ημερομηνία μηδενίζει ο δωρεάν χρόνος ομιλίας του παγίου σας κι αν μπορεί το υπολοίπο του δωρεάν χρόνου ομιλίας να μεταφερθεί τον επόμενο μήνα (γίνεται σε συγκεκριμένα προγράμματα κι όχι σε όλα)
6. Το πάγιο προπληρώνεται στις εταιρίες κινητής. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάνουμε αποσύνδεση στον τελευταίο λογαριασμό πρέπει να πιστώνεται και να γίνεται αφαίρεση παγίου
7. Η διαδικασία αποσύνδεσης μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας κι αν τα συστήματα έχουν πρόβλημα τότε μπορείτε να απαιτήσετε να κάνετε αποσύνδεση σε χειρόγραφη αίτηση.
8. Έχετε δικαίωμα να αποσυνδέσετε την γραμμή εφόσον πληρώσετε το αναπόσβεστο ποσό επιδότησης (η επιδότηση που έχετε υπογράψει στο συμβολαίο). Το ποσό είναι μόνο η επιδότηση και τίποτε παραπάνω δεν μπορεί να σας επιβαρύνει πλην του τρέχοντος παγίου και της χρονικής περιόδου χρήσης του ενός μηνός μέχρι την αποσύνδεση
9. Ο αριθμός κλήσης ανήκει πλέον στον χρήστη. Έχετε δικαίωμα να το μεταφέρετε σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας θέλετε ή να το κάνετε καρτοκινητό εφόσον έχετε παραμείνει το απαραίτητο διάστημα στον πάροχο ή έχετε πληρώσει το αναπόσβεστο ποσό επιδότησης.
10. Έαν η εταιρία καταχραστεί κάποιο από τα παραπάνω δικαιώματά σας υπεύθυνη είναι η ΕΕΤΤ (www.eett.gr) στην οποία μπορείτε να καταγγείλετε την σύμβαση με email ή γραπτώς. Η ΕΕΤΤ θα κοινοποιήσει την καταγγελία σας στον πάροχο κι αυτός είναι υποχρεωμένος σε 10 εργάσιμες μέρες να απολογηθεί σε εσάς και την ΕΕΤΤ ή να διευθετήσει το οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει.

Facebook Comments

Μοιραστείτε το άρθρο

Recent Posts

Ποιες εφαρμογές messenger δεν παρακολουθούνται

Ασφαλείς messengers για ομιλία και μηνύματα Ποιές είναι  οι πιο ασφαλείς εφαρμογές για γραπτή ή…

2 μήνες ago

Nεο appstore για τα iphone

Νεο appstore για τα iPhone Το οικοσύστημα εφαρμογών του iPhone πρόκειται να υποστεί τη μεγαλύτερη…

2 μήνες ago

Κινητά 2G που δεν παρακολουθούνται

Κινητά 2G που δεν παρακολουθούνται Αιωρείται η φήμη ότι τα παλιά τηλέφωνα που δουλεύουν με…

2 μήνες ago

iCloud bypass ή iCloud patch στο iPhone

iCloud bypass ή iCloud patch στο iPhone Εαν αγοράζεις μεταχειρισμένα iPhone υπάρχει μια λεπτομέρεια που…

2 μήνες ago

Πόσο κοστίζει για να φτιαχτεί ένα iPhone

Πόσο κοστίζει για να φτιαχτεί ένα iPhone   Στα social media αναφέρουν κάποιοι χρήστες ότι…

2 μήνες ago

Πως κρατάει η μπαταρία περισσότερο στο smartphone

Πως κρατάει η μπαταρία περισσότερο στο smartphone   H μπαταρία του κινητού είναι αυτή που…

3 μήνες ago

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.