Ψυχορραγούν τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας

Διαφημίσεις:



Διάβασα αυτό το άρθρο ( http://www.telecomnews.gr/top-story/465-2010-08-26-22-32-28.html ) στο telecomnews.gr στο οποίο αναφέρει σημαντικές αλήθειες σχετικά με τον κλάδο των καταστημάτων λιανικής στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας. Είναι πλέον γεγονός ότι η αρχή του τέλους για τον κλάδο έχει ξεκινήσει εδώ κι ένα χρόνο και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά για όλους εμάς.

Η πίτα έχει πλέον μοιραστεί, οι επιδοτήσεις έχουν πέσει, τα πάγια έχουν σταθεροποιηθεί, οι πελάτες δεν δίνουν χρήματα για νεό κινητό τηλέφωνο, αλλάζουμε κινητό κάθε 2-3 χρόνια, τα ποσοστά κέρδους έχουν πέσει από 14% στο 5%, οι προμήθειες έχουν πέσει από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας κι όλα δείχνουν ότι με ένα κανονάκι στην 17 χρονιά της κινητής..το game over είναι πολύ κοντά…!

Δεν με προβληματίζει η πτώση της δουλειάς μας. Αυτό που με προβληματίζει είναι η συμπεριφορά των εταιριών κινητής τηλεφωνίας απέναντι στους συνεργάτες που τόσα χρόνια τους έφερναν συνδρομητές με τον τόνο και τώρα χρησιμοποιούν άλλα μέσα για να κερδίσουν νέους συνδρομητές ή να διατηρήσουν τους υπάρχον.

-Ανέβασαν τους στόχους των καταστημάτων έτσι ώστε κανένας να μην μπορεί να τους πιάσει και να πάρει επιπλέον προμήθειες. Όταν οι συνδέσεις μήνα με τον μήνα πέφτουν οι στόχοι θα πρέπει να είναι αναλογικοί με βάση τις συνδέσεις των καταστημάτων και φυσικά των προωθητικών προσφορών. Αυτό φυσικά έπαψε να ισχύει ειδικά τον τελευταίο χρόνο.
-Μείωσαν τις επιδοτήσεις στις νέες συνδέσεις. Ποιός άνθρωπος θα έρθει να κάνει σύνδεση σε πάγιο 25 ευρώ χωρίς επιδότηση συσκευής; Κι όμως μέχρι το πάγιο των 25 ευρώ σταμάτησαν να δίνουν επιδοτήσεις.
-Το κέρδος από τις ανανεώσεις συμβολαίου έπεσε κατά 6%. Και φυσικά τα λεφτά από το κέρδος της ανανέωσης της συσκευής από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας θα τα πάρει το κατάστημα με τιμολογίο παροχής υπηρεσιών σε 45 μέρες!
-Κάντε νέα σύνδεση από το site του παρόχου κινητής τηλεφωνίας και κερδίστε 50 ευρώ παραπάνω επιδότηση συσκευής σε κάθε πρόγραμμα και 20 ευρώ παραπάνω επιδότηση στην ανανέωση συμβολαίου. Τι τα θέλει τα καταστήματα η εταιρία κινητής τηλεφωνίας όταν μπορεί να κερδίσει τον συνδρομητή χωρίς να πληρώνει προμήθεια στον συνεργάτη μέσω του site τους.
-Κάντε την σύνδεση τηλεφωνικά και κερδίστε μεγαλύτερη επιδότηση και φυσικά δωρεάν αποστολή στο σπίτι σας την συσκευή.

Φυσικά και είμαι υπέρ του να κερδίζει ο πελάτης, ήμουν πάντα υπέρ του υγιή ανταγωνισμού, κι αν υπήρχε μία καλύτερη προσφορά σε άλλο δίκτυο κινητής για μία συγκεκριμένη συσκεύη που ενδιαφερόταν ο πελάτης τον ενημέρωνα στα όρια τις εμπορικής ηλιθιότητας…αυτό που με ενοχλεί όμως είναι που η προσφορά της εταιρίας προς το πελάτη τον παροτρύνει να μην χρησιμοποιήσει το κατάστημα της γειτονιάς του αλλά κατευθείαν το τηλέφωνο ή το site της εταιρίας. Γι αλλαγές προγραμμάτων όμως, αποσυνδέσεις, εξοφλήσεις λογαριασμών, επιδείξεις Live συσκευών, επεξηγήσεις προγραμμάτων, λογαριασμών, πακέτων είναι αναγκαίο το κατάστημα…Ναι αλλά για όλα αυτά δεν δίνουν τίποτα οι εταιρίες και ούτε πρόκειται να δώσουν! Το μόνο που δίνουν είναι 30 λεπτά για κάθε εξόφληση λογαριασμών που αν υπολογίσεις την εκτύπωση, το χαρτί και την σύρραψη, τότε μπορεί και να περισσέψουν 5 λεπτά για κάθε εξόφληση.Φυσικά εάν κάνεις 1000 εξοφλήσεις την ημέρα τότε θα έχεις ένα ολόκληρο 50αρικο στην τσέπη σου. Να θυμίσω ότι ο μέσος χρόνος για μία εξόφληση είναι 3 λεπτά.Ας μην το αναλύσω άλλο γιατί είναι αυτονόητο ότι για να βγάλεις 50 ευρώ από εξοφλήσεις τότε πρέπει να δουλεύεις 24 ωρες συνεχώς , με δύο ταμεία και οι πελάτες να είναι ο ένας πίσω από τον άλλον…!

Όταν ρώτησα κάποτε έναν επιθεωρητή και του είπα ότι τα καταστήματα τα έχετε απλά για να κάνουν τις χαμαλοδουλειές μου απάντησε! Κι ένα κατάστημα να μείνει ο κόσμος έχει μάθει να πληρώνει και θα πάει σε αυτό ή στην τράπεζα να πληρώσει τον λογαριασμό του. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι χάρη τους κάνουν τα καταστήματα που κλείνουν. Η συνδρομητική βάση που τόσα χρόνια έφτιαχνε το κατάστημα και το μηνιαίο airtime που αντιστοιχούσε στο κατάστημα μένει εξολοκλήρου στην εταιρία…!

Facebook Comments
Διαφημίσεις:



Related posts